16 April 2016

Pencarian Sponsor Giveaway Mei by Ann!!!!!!

Assalamualaikum..hii
Bismillahirahmanirahim..

Memandangkan baru nak bgiat aktif semula n nak hidupkan blog ni selepas 2 tahun x buka,
InsyaAllah saya akan buat giveaway sepanjang bulan mei nanti. So, kepada mana2 sponsor yg berbesar hati untuk turut serta dlm giveaway tersebut boleh pm fb saya Nurain Isham.

PM detail ni kt fb

Tujuan: Saya nak jadi sponsor Giveaway mei by Ann
Nama: 
no. Telefon/whatsapp: 
Sponsor apa:
Link blog(utk saya follow):
syarat: (eg: follow blog,ig,fb page)



Syarat-syarat:
  1. Terhad kepada 5-8 orang sponsor sahaja.
  2. Tarikh tutup mengikut bilangan sponsor(kalau dam max saya akan tutup)
  3. Benda yang nak sponsor x kisah(jgn yg merapu2 sudah >_<). Tapi untuk topup,review blog,bloglist kalau dah ada sorang dua, saya akan tutup..first come first serve yer..
  4. Syarat utk peserta max 3. (eg: follow blog,ig,like page fb) berserta link.
  5. Sponsor kena buat 1 entry promote Giveaway ni.
Kelebihan:
  • Ofcozz boleh tambah followers and traffic.
  • Berkenalan dgn lebih ramai blogger lain.
  • Sponsor boleh join Giveaway tersebut.
  • InsyaAllah..pahala sedekah :) 

update!! (20/04/16:12.29 am)
-Sila PM sya dulu sbb saya x tahu fb awak2 smua tQ :) 
-Comment kt entry ni kalau dah PM saya ye(kot2 ada yg saya terlepas pandang)
-Bloglist(Closed)
-Review blog(Closed)
-Topup(Closed)
-Sila rujus syarat no. 1 dan 2

 Terima kasih kepada sponsor2 yang terlibat. Pencarian ditutup.
Sekian. 





15 ulasan :

BaNu Syah berkata...

kalau nk sponser review blog pemenang bertuah dan bloglist boleh jugak ker??

Ann berkata...

@BaNu Syah hmm bole jer.. nti pm fb ye

Nurulatika Yunus berkata...

Nak join jdi sponsor hehe~~ cuba benda baru pula

http://ciknurul23.blogspot.my/2016/04/pencarian-sponsor-giveaway-mei-by-ann.html

BaNu Syah berkata...

Dah PM kat FB dah..

Nabila Syifa berkata...

wah..menarik

Amirah Azman berkata...

Dah pm awak melalui fb.. fb sya Amirah Azman

Ann berkata...

@Nabila Syifa klu brminat bole PM detail kt fb ye :)

Ann berkata...

@Amirah Azman Dah except, nti Pm detail ye :)

Amirah Azman berkata...

@Ann
boleh tngk dkt arkib or mana2 sbb dah pm dkt fb..

Norazira Iera berkata...

Salam..untuk topup sy nak join boleh dear?

Umie Yana berkata...

saya dah pm di fb.. nama fb saya umieusd

Masitah Samsudin berkata...

Singgah BW sini...
Done follow sini...
Saya tunggu GA ni :)

Ann berkata...

@Norazira Iera wsalam, boleh lgi.. cpt2 pm kt fb

Ann berkata...

@Masitah Samsudin thanks BW.. nantikn ye :)

Norazira Iera berkata...

Dear sy dah pm. Tapi x berbalas pula.. Hehek mine is azira freesia

 

©Copyright by Rennyen.Allright reserved since October 2011.Memory of Q of Pheonix